Als ik een complete restore doe (dus via itunes) met mn iphone 3g (ios 4.2.1) verwijderd itunes dan ook alle apps,contacten,liedjes?

Ik wil namelijk niet dat ie alle apps verwijderd wat sommige apps kan ik niet sychroniseten me itunes dus die staan niet op itunes. En als itunes dus alle apps verwijderd met de complete restore verwijderd die ook mn niet gesychroniseerde apps? Ik weet wel al dat ie mn wifi ww verwijderd maar dus verder nog iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee zolang je een resevekopie maakt is er niks aan de hand en blijft alles er op staan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee hij verwijderd je apps niet als die in je reservekopie staan opgeslagen