Wat is een sterke batterij voor mijn Samsung Galaxy S3?

Ik vind dat mijn mobiel nogal snel leeg gaat bij intensief gebruik (met wifi / 3G aan en actief gebruik houdt 'ie het slechts enkele uren vol). Ik heb op dit moment gewoon de batterij zoals geleverd bij het toestel, maar zijn er sterkere batterijen beschikbaar, liefst verkrijgbaar bij bekende leveranciers (zoals Bol.com)? Alvast dank voor de hulp.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Deze is uit eigen ervaring:
http://www.samsung-batterij.nl/samsung-galaxy-s3-i9300/samsung-galaxy-s3-batterij-i9300-p-578.html
Deze batterij heeft een grotere capaciteit dan de originele (2300mAh ipv 2100mAh) en de site is goed betrouwbaar. Voor verschillende telefoons hier in huis besteld, prima prijsje en goede kwaliteit. Telefoon houdt het ook een stuk langer vol. De batterij komt via de brievenbus dus je hoeft ook niet perse thuis te zijn om een pakketje in ontvangst te nemen. En daarbij, volgende dag meteen in huis!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Werkt 'ie echt veel beter dan de originele batterij, of beschouw je het meer als reserve-accu?
Hoe lang houdt je het ongeveer vol bij intensief gebruik met deze batterij (in verhouding tot de vorige, voor zover je dat nog weet)?
Tja, er gaan veel verhalen de ronde over niet originele batterijen en nu zelfs ook al over niet originele laders.

Hoe lang een batterij meegaat is inderdaad afhankelijk van de hoeveel mAh capaciteit die een accu heeft.

Als het even kan zou ik toch gaan voor een originele, en het verschil van 2100-2300 is nou niet dermate groot.

Via eBay kun je originele Samsung batterijen kopen voor nog een 10 euro incl. verzendkosten. Er is ook een 3000mAh uur batterij (dikker) met een speciale backcover. Die is ook origineel van Samsung.

In de bronnen een paar voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die 2e bron lijkt me niet beter, is even sterk... Die van 3000 mAh vind ik toch te duur.