Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welk programma kan ik films vanaf mijn computer op mijn android zetten en welk programma heb ik nodig om ze daarop te openen?

Ik wil namelijk voor in de auto op vakantie wat films op mijn mobiele telefoon hebben (waar ik voldoende ruimte voor heb) zodat ik me niet verveel tijdens de rit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
871

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Sluit je mobieltje met een kabel aan op je pc. Ga dan (op je pc) via Mijn computer op zoek naar de naam van je mobiele telefoon. Open die, en je ziet twee mappen: van je telefoon en je micro sd-kaart. Sleep de video's van de pc naar je sd-kaart.

Als je een Samsung telefoon hebt, kun je ook gebruik maken van het programma Kies.

Om de video's op je smartphone te kunnen bekijken, kun je b.v. VLC Player op je mobiel installeren:
http://nl.appbrain.com/app/remote-for-vlc/org.peterbaldwin.client.android.vlcremote
(Lees meer...)
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe werkt de VLC Player op mijn mobiele telefoon? Hij zoekt naar VLC servers, wat zijn dat?
Pieter2011
11 jaar geleden
Raar dat het niet lukt. En MX werkt ook niet goed op jouw mobiel, lees ik. Een mooi alternatief is misschien Mobo Video Player Pro. Even zoeken in de Play Store!
Je kan je telefoon gewoon aansluiten aan je computer en dan de films op je SD kaartje zetten. Vervolgens kun je de films eventueel opzoeken met File Manager en dan afspelen met MX Video Player (beide te verkrijgen in de Play Store van Google).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding