Hoe kan ik mijn apps en instellingen op mijn S3 backuppen vanwege een Factory Reset?

Hoe kan ik een goede backupp maken van mijn S3? Hij is nogal traag aan het worden en de batterij is ook lang niet meer zo goed als hij was. Ik wil proberen dit op te lossen met een Factory Reset (ik heb Dalvik Cache wissen overwogen, maar ik kan hem net zo goed een keertje lekker volledig legen), maar ik heb weinig zin om al mijn instellingen en apps en hun instellingen compleet opnieuw te gaan zitten instellen en installeren, dan ben ik ontzettend lang bezig en straks heeft het helemaal geen zin..... hoe kan ik dit allemaal backuppen? (De media is geen probleem, die staan allemaal al op mijn laptop). Ik heb Titanium Backup overwogen maar dit is speciaal voor toestellen die geroot zijn zover ik weet, en dat is hij niet.
Wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer deze app eens:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koushikdutta.backup

Als je root hebt maakt deze een webserver van je telefoon en kan je vanaf je pc/laptop kiezen welke apps je wilt back-uppen. Heb je geen root dan kan je back-uppen via een applicatie op je pc, of naar intern geheugen/SD kaart.