Ik heb die gistern op de site van Pixmania gezien, daar zijn ze in de aanbieding.

Toegevoegd na 1 minuut:
Gistern = gisteren.

Ze hebben op die site nieuw en refurbished iPad 1 en ook iPad 2 in de aanbieding.
Kimath
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Mijn vader heeft daar een paar dingen besteld zonder problemen. En op kieskeurig is de gemiddelde beoordeling ook wel goed: http://www.kieskeurig.nl/pixmaniacom/3EC207C532013CD6C1256D6C003FAD92
Volgens mij verkopen ze in Nederland alleen bij Pixmania refurbished iPads.
Hou er wel rekening mee dat dit dus gebruikte en gerepareerde iPads zijn!
En of Pixmania een goede site is om te kopen weet ik niet, maar heb gehoord dat de after sales er niet zo best is.