kan je films kijken opde iphone?

Is er een site waar je gratis en online films kan kijken op de iphone/ipad

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Site: Youtube. Andere sites gaan niet werkdn, omdat de iPhone geen Flash ondersteund.
Je kunt ook films overzetten vanaf de pc en dan op de iPod kijken.
Ik gebruik daar Videora iPod converter voor.
Kimath
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja als je het goede formaat hebt kan het heb zelf ookeen film op me iphone maar het neemt wel veel ruimte in beslag