hoe kom ik aan de netwerksleutel van mijn netwerk als hier met een lan-kabel mee verbonden ben?

zit op pc via lan kabel maar wil mobiel wifi (zelfde netwerk)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar start uitvoeren en typ bij openen cmd en druk op Ok. In het zwarte scherm dat komt typ je ipconfig /all druk daarna op enter
Ergens verschijnt er Standaard gateway (in mijn geval 192.168.2.254)
Dat is het adres van je router
En dan via de explorer safari of wat je ook gebruikt je router binnen gaan rn je key aanpassen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Inloggen op je router, meestal 192.168.0.1 daar kan je van alles instellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inloggen op je modem en/of router en dan de netwerk sleutel opzoeken en opschrijven en vervolgens in het toestel ingeven waarmee je via wifi gebruik maakt van het netwerk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sls je de gebruikersnaam en ww van je router weet
dan kom je in het menu van de router waar je dingen in kan stellen
zie wireless security daar vindt je de huidige code wel

maar staat de code ook niet gewoon op de router geschreven ?

let wel de toegang tot je router is niet hetzelfde als de code voor je wireless

de toegang tot je router via 192.168.x.x
is gewoon
gebruikersnaam:
WW:

weet je die ?

De code voor je wireless staat meestal op de router geschreven ?
als dat ooit veranderd is
dan kan je via een harde reset hem terug zetten
naar de code die op de router geschreven staat
capthavoc