Heeft t-mobile ook blackberry blox?

vodafone heeft voor 12,50 per maand en kan je bepalen wanneer je wilt of niet, is dat ook zo bij t-mobile?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

BlackBerry Internet activeren

Je stuurt een sms met de tekst BB INTERNET naar 4000. De kosten van € 12,50 worden direct afgetrokken van je beltegoed. Zorg er dus voor dat je genoeg beltegoed op je sim hebt staan om deze bundel af te sluiten.
Je ontvangt direct een sms ter bevestiging dat de bundel met 350 MB internettegoed en de BlackBerry licentie is geactiveerd.
Vanaf dat moment is de bundel 30 dagen geldig + de dag dat de bundel is geactiveerd.
Voorbeeld: wanneer je op 21 april om 11.00u ‘s ochtends de BlackBerry Internet Bundel aanschaft, is deze bundel geldig tot en met 21 mei om 23.59u (want april heeft 30 dagen).