Hoe kan dat, dat er geen geluid bij mijn filmpjes zit? van blackberry naar laptop

ik heb via een usb filmpjes van mijn blackberry naar de laptop gestuurd, maar ik hoor geen geluid. hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Moet je even een nieuwe codex pakket downloaden voor je player op laptop. Dat is meestal het probleem. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even van uitgaande dat je je geluidsinstellingen op je laptop goed staan.

Meestal is dat dan te wijten dat er een bepaalde codec niet aanwezig is, in dit geval dus een audiocodec.
Op zich is dat niet erg daar dergelijke codexen simpelweg te downloaden zijn.
Sommige players zoals Vlc Lan heeft al diverse codexen ingebouwd, grote kans dat je na installatie van dit pakket je video's kunt bewonderen met geluid.

http://www.videolan.org/vlc/

Mocht het toch stiekem niet willen werken dan kan je er ook nog voor kiezen om cccp codec pakket te downloaden.
Deze is te vinden op;
http://www.cccp-project.net/