ik heb mijn mobiel geroot met universal androot, maar wat is er nu veranderd?

ik heb universal androot geinstalleerd en gedrukt op root.
nu heb ik ook het programma superuser machtigingen.

wat zijn nu de voordelen?
wat kan ik meer/minder dan eerst?

android 2.2

samsung gt-i5500 (supported)

Het beste antwoord

Door het rooten van je Android kun je het maximale uit je smartphone halen. Extra snelheid, een langere batterijduur en meer aan te passen instellingen zijn de grootste voordelen van deze truc. Je krijgt ook toegang tot tethering, meer uitgebreide backup-mogelijkheden, extra thema’s en interfacetweaks. Die laatstgenoemde zijn zo goed, dat ik niet begrijp dat ze niet standaard in Android zijn opgenomen.