Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Blackberry curve 8520 een schroefje daarvan gaat niet los hoe kan dat? lees beschrijving!

Ik wil nieuwe behuizing dus ik die heb ik gekocht ik wil hem verwisselen alleen gaat er een klein schroefje niet. los.http://www.youtube.com/watch?v=X-gmRha0R9o het is het 2de schroefje die hij eruit draait. kijken vanaf 50 seconden tot 1 minuut 10

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
663

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Tja, die schroefjes zijn er machinaal ingedraaid en soms zitten ze muurvast. 1. zet BB uit (dat had je al gedaan). 2. Pak een kussen en leg BB daarop. 3. Pak schroevendraaier en i.p.v. meteen te draaien meer drukken en dan naar links draaien. Lukt dit niet, klein kobalt boortje pakken en kop verrot boren. Dan zit je BB voortaan met 1 schroefje minder vast,... kan geen kwaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij zit niet echt vast maar je kan draaien wat je wilt maar er gebeurt niks hij wil niet los maar je kan wel draaien

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding