Welke smartphone van htc heeft de makkelijkste bediening qua gesprek aannemen?

Mijn vriend heeft nu een htc wildfire, maar is nog wel omslachtig met opnemen. Hij wil dat je met een toets op kan nemen. Welke htc is dan geschikt ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De manier van een gesprek aannemen hangt niet af van de telefoon, maar van de gebruikte software. HTC maakt gebruik van Sense, met een aangepaste manier van gesprekken aannemen. Je kunt op de telefoon ook alternatieve launchers installeren, waarmee je ook de manier van aannemen verandert. Ook kun je een losse telefoon-app installeren. Een nieuwe telefoon is dus niet nodig!
bamibal
11 jaar geleden
Deze manier van opnemen is met de smartphone generatie nagenoeg standaart.
Gelukkig zijn er wel oplossingen voor te vinden.
Je kan, (ligt een beetje aan de android versie) in je drawer de softbuttons wijzigen.
Om dit te doen moet je de drawer openen ( dat is het venster waar al je apps in staan ).
Dan druk je in het balkje waar het hoorntje in staat op het icoontje wat je wilt wijzigen.
Als je deze dan ingedrukt houd dan zal als het goed is dat "knopje" loskomen zodat je hem kan verplaatsen.
Mischien dat hier een mogelijke oplossing tussen zit.

Anders zou je naar een app, widget of mischien wel naar een andere launcher moeten kijken zoals in een ander antwoord ook al werd voorgesteld.
Ook dat kan een goede oplossing zijn.
Kijk maar eens in de playstore en zoek eens op launcher.
Bijvoorbeeld launcher pro, hier kan je de "knoppen" omwisselen of andere functies meegeven.

De ouderwetse harde knop is eigenlijk al een beetje passé

Maar ik heb nog wel een echt Htc met echte knoppies.
Een Htc P 3300, windows mobile 6
Als hij er toch niet aan kan wennen..........;)