Is er een gratis app waarmee je meldingen naar andere mensen kunt verzenden?

App voor iPhone/Android. Het liefst meldingen die met geluid aankomen bij de ander. Bijvoorbeeld zoals een pager.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
whatsapp?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
WhatsApp gebruik ik het liefst om te chatten. Ik zoek een app die je kunt gebruiken als een soort pager.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sms dan?

Antwoorden (3)

Dat zou bijvoorbeeld met Whatsapp kunnen. Dat kan je op vrijwel elke mobieltje installeren, in ieder geval ook iPhone en androids.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je beste opties hiervoor zijn Whatsapp en Kik messenger. Beide apps zijn op bijna alle telefoons te installeren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Snapchat is een leuk alternatief om fotos te versturen, wel moeten die anderen mensen ook een account hebben. voor kik geldt hetzelfde. Whatsapp vind ik het meest geschikt want hiervoor hoeven de anderen mensen geen account aan te maken, dit gaat namelijk via je contacten. En oja bij snapchat krijg je volgens mij geen meldingen binnen.