Waarom kost angry birds space in de appstore €0,79 en in de android market €0,00??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je wel zeggen dat hij zwaar de moeite waard is!

Antwoorden (3)

als je angry birds download in de android mark komen er reclames tussen, dat is vrij lastig als je midden in je game zit.
dit heb je in de applestore niet,door dit verschil moet je bij apple store betalen.helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Android heeft ook een betaalde versie, zonder ads.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt waar wist ik niet, maar de essentiele vraag was het verschil tussen gratis en betaald downloaden van angry birds.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ook tijdelijk even je dataverkeer uitzetten tijdens het spelen, dan heb je ook geen last van ads
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal het spel ook wel niet meer goed werken. Of de reeds geladen reclame's staan al op je mobieltje.
Kan het zijn omdat Google Android een opensourceplatform is en Apple iOS niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt omdat de gemiddelde iPhone bezitter 100 keer meer geld heeft dan de gemiddelde Android bezitter.
Android is alleen maar een advertentie platform, gebouwd door een advertentie verkoper [google].