Nee, dat gebeurt niet.
12 jaar geleden
de kans is er.. er werd hier al besproken wat er tegen doen: http://m.goeievraag.nl/vraag/276276 en mijn advies is een backup maken ,dus dat je al je apps en muziek op je pc of usb of geheugen kaart zet. zodat je na de update alles er weer kan opzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naar een nieuwe iOS gaat verlies je alles. Maar iTunes zet na installatie ook alles weer terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de update niet via iOS 4 laten uitvoeren, je hebt om naar iOS 5 te gaan nog 1x iTunes nodig.
Die wist het apparaat volledig, en zet daarna alles keurig netjes weer terug, muziek, apps, instellingen, etc.

Daarna kun je, ook als je zoals ik nog niet gebruik maakt van iCloud, je iPod synchroniseren met iTunes via Wifi. En ook voor iOS 5 updates heb je iTunes niet meer nodig.

Het is aan te bevelen om na de hele update naat iOS 5 even alle instellingen na te lopen.