Wanneer verloopt lebra beltegoed?

Ik wil deze prepaid telefoon gaan kopen:
http://www.kijkshop.nl/product/135394/lebara-e1200-prepaid-samsung/
Als ik het goed begrijp zit hier al 15,- beltegoed bij.
Maar dit is dus van 'lebra'. Heb daar nog nooit van gehoord en kan ook niet vinden hoelang dit beltegoed geldig is.
Iemand die dit weet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Hoi,
In de algemene voorwaarden:
"3.6. Het beltegoed op de sim-kaart is onbeperkt houdbaar, indien de klant na de initiële opwaardering minimaal één keer per 180 dagen opwaardeert. Indien de klant het beltegoed niet binnen 180 dagen opwaardeert, wordt het bevroren, waardoor de klant alleen nog gebeld kan worden. Indien de klant binnen 90 dagen daarna het beltegoed niet opwaardeert, verliest het dan resterende beltegoed zijn geldigheid en kan de klant geen gebruik meer maken van de aansluiting. Het beltegoed en het telefoonnummer komen automatisch te vervallen, de simkaart is niet meer te gebruiken en de overeenkomst is dan beëindigd en de klant heeft geen aanspraak op enige vorm van compensatie."

gr,
MaartenvL