Is er een manier om liedjes van YouTube op de iPhone te luisteren zonder dat je naar het filmpje kijkt?

Ik heb op YouTube een afspeellijst en die wil ik dan luisteren alleen wil het liefst dan andere dingen doen op mijn iPhone. Dus onder het luisteren op whatsapp of wat dan ook. Alleen als ik dat doe stopt de muziek. Is er een manier om te zorgen dat de muziek toch doorgaat of een app die ik kan downloaden?? Ook als ik de iPhone 'opslot' doe dan stopt de muziek. Dus ben verplicht om dat filmpje te blijven zien

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is iPhone niet zo goed in multitasken. Misschien de aanschaf van een Nokia Lumia overwegen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat je moet doen is het nummer afspelen in safari dan opent een apart te player dan kan je je iphone locken. Ga dan naar het beginscherm en druk 2 keer op de thuisknop. Dan komt een balkje tevoorschijn met 3 knoppen: eentje voor vorig nummer, eentje voor play en de ander voor volgens nummer. Klik op de play knop en het nummer speelt verder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt apps waarbij je filmpjes offline kan opslaan van youtube. Dan kan je wel multitasken. Ik heb instatube, maar die kost geld als het goed is.

Antwoorden (1)

Op de app 'iTube' kun je op wifi liedjes in een afspeellijst zetten en dan kun je altijd, ook zonder internet, liedjes luisteren en filmpjes bekijken.
Er zijn nog meer van zulke apps waarbij dit mogelijk is, maar dit is een voorbeeld.