IPhone app om scherm uit te doen ?

Is er een iPhone app (of tweak, jailbreak) om je scherm te vergrendelen als je het klepje van je flipcase dicht doet. Dus zonder het scherm of het lock-knopje aan te raken, net zoals bij de iPad…

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Het zou kunnen dat dat er voor Jailbreak iPhones is, maar anders is het niet te maken. Dit omdat applicaties van derden niet in de achtergrond kunen draaien om te kijken of het ineens erg donker wordt op de camera.

Zo'n app zou ook wel veel batterij trekken, door constant je camera te gebruiken.

Wel een leuk idee. Misschien dat Apple er met de iPhone 5 wel wat mee doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is er wel, op de iPad bijvoorbeeld. Er wordt geen gebruik gemaakt van de camera, maar van de proximity/ambient light sensors, en die zijn al standaard in gebruik, ook op de iPhone als je bijvoorbeeld gaat bellen en hem bij je oor houd gaat het scherm ook uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook de iPad 2, en het werkt echt niet met de camara hoor, het gaat inderdaad via magneten die aan de andere kant van het scherm zitten.
Nee, hierbij zou er een sensor of magneetje, zoals bij de ipad 2, in de iphone geplaatst moeten worden. Softwarematig werkt dat niet. Verder is het wel een goed idee, en zou het ook graag zien in de iphone 5 of ipod touch 5g.