Hoe zet ik een filmpje van het internet op mijn mobiel?

Er staat een filmpje op bv 101barz dat ik op mijn telefoon wil zetten. Hoe moet dit? Ik kan wel filmpjes van youtube downloaden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als dit niet rechtstreeks wil op je mobiel.
Dan kan je ook overwegen dit via je computer te doen.

Ik gebruik daarvoor realplayer downloader.
Na download en installatie nestelt deze zich in je browser.
Zodra je een filmpje opent dan komt er in de rechterbovenhoek een optie tot dowloaden.
Na de download kan je de video zo verplaatsen naar je telefoon.

Eventueel moet je hem nog converteren naar een andere formaat, maar dat kan vrij eenvoudig met Flv to Avi, ondanks dat de naam wat anders doet vermoeden kan je hiermee video omzetten naar diverse bestandsformaten.

Toegegeven, het is wat omslachtig, maar werk in ieder geval wel.