Wie kent een app om te navigeren met GPS coordinaten?

De verhuurder van mijn vakantiehuis heeft me coordinaten doorgegeven omdat de straat daar blijkbaar geen naam heeft. Als ik die coordinaten invoer in Google Maps kom ik midden op zee onder Zuid-Afrika terecht :( Wie kent een app voor mijnen IPhone om te navigeren naar mijn vakantieadres in Italie? Coordinaten zijn:
Longitude: 40 ° 40,516
'latitude: 17 ° 43.316'

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ha Annep88. Ik heb gisteravond een antwoord gegeven dat intussen verwijderd is.
(Dank Ritsuka voor melding)
Het was weliswaar geen direct antwoord op jouw vraag naar een navigatie app maar meer een tip waarom jouw coordinaten je zuidelijk van ZA lieten uitkomen.
(Coordinaten moet je voorzien van N voor noordelijke halfrond en E voor oostelijk van 0 meridiaan)
Ook stond er een routebeschrijving naar jouw vakantiehuisje die ik met behulp van mijn Tomtom en Google Earth uitzocht.
Mocht je dit verwijderde antwoord nog niet gelezen hebben dan wil ik je het graag persoonlijk berichten.
Met vriendelijke groet: Koos Knip
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste Koos, ik heb jouw eerst antwoord helaas niet kunnen lezen. Ik ben toch nieuwsgierig, ook al was het geen direct antwoord op mijn vraag..

Antwoorden (2)

TomTom voor iPhone kan met GPS coördinaten navigeren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met de geocachingtool "Gcc" kom ik na conversie op n40.67526667 e17.72193333
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
'k Ben benieuwd of het klopt dat Anne haar vakantie in de hak van de laars gaat doorbrengen!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt! :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Daar zit je midden in een boomgaard. Bij mijn locatie zie ik nog een gebouwtje. Het is in ieder geval dicht in die buurt.