Hoe bescherm ik mijn telefoon in de winter het best? (Gladheid, Vallen) (Koud) etc.

Ik ben bang dat ik op mijn telefoon val als ik uit glij in de winter. En kan ie er wel tegen als het lager dan 0 graden is? Ik heb nu een Blackberry binnen 2 maanden een iPhone.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zorg dat je een goed hoesje voor om je iPhone besteld! De hoesjes van SwitchEasy zijn een aanrader, ik heb (helaas) mijn iPhone wel eens laten vallen, een ongelukje zit nl. in een klein hoekje, en hij heeft het toestel perfect beschermd!
Bij het hoesje komt ook een schermberschermlaag van een heel hard materiaal die er niet opgeplakt zit maar er min of meer op ligt. Om deze luchtbel en stofvrij aan te brengen moet je een uurtje vrij nemen (serieus) - en als het toch mislukt heb je een 2e kans, met een extra laagje ;)

Wat ik je ook kan aanraden is om een verzekering op je nieuwe toestel te nemen. Voor een paar luttele euro's per maand heb ik de mijne verzekerd tegen alles wat je maar kunt bedenken. Even verdiepen welke verzekering, kan niet 123 op de naam komen, als je het wilt weten kan ik wel zoeken voor je..

Veel plezier met je nieuwe toestel. Een iPhone 4S zeker?Prachtding! Ook de foto's en video's die het ding maakt zijn schitterend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een hoesje kopen. Als je een stevig hoesje of tasje hebt dan lukt dat wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop een beschermhoesje, en houdt hem zoveel mogelijk in je tas, ook al kan het dan onhandig zijn dat je sms'jes niet hoort, maar zo kan je voorkomen dat je erniet op kan vallen. en als je hem in je broek houdt, (voorzakje) let er dan goed op dat als je valt, je zo snel mogelijk reageert en op je knieeen valt, zodat je mobiel onbeschadigd blijft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je phone kan wel tegen een koudje hoor, wees maar niet bang. Bescherm telefoon wel met een rubberen hoesje, die zijn een beetje weerkaatsent voor als het valt. Je kunt het scherm ook beschermen tegen krassen d.m.v. een screenprotector