Als je van iphone naar samsung gaat, hoe kan je dan het makkelijkste je gegevens overzetten?

Ik heb een iphone 5, en stap over naar een samsung galaxy s4.
Met gegevens denk aan, telefoon nummers, foto's

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan dan het beste alle gegevens gewoon op je chip laten staan. Deze kan je in een store (de winkel van je provider) laten bijknippen of het goede formaat laten maken. Zo gaat er niets van je gegevens verloren.