Hoe kan je IOS 6.1.3 installeren in de iPhone 4S?

Iemand die ik ken heeft een iPhone 4S en die wil het graag downgrade naar IOS 6.1.3 en die heeft nu IOS 8.1.2. Hij wilt IOS 6.1.3 omdat die volgens hem sneller werkt dan de IOS 8.1.2 en die is niet zo tevreden mee me de nieuwe IOS.
Hoe doe je dat?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij mij moest ik naar instellingen gaan, dan algemeen, dan het tweede software-update en daar moet het normaal staan... Vele grtjs Babette

Het beste antwoord

helaas die mogelijkheid bestaat niet.

de software voor 6 ondersteund de apps ook niet meer
apple levert geen apps meer dus dat besturing systeem als je het nog zou vinden op een oude telefoon moet gewoon geupgrade worden om weer gewoon te kunnen werken dus is zeker niet meer hetzelfde als toen het nog gewoon werkte

Ik heb ook een iphone 4s en ik ben er echt niet ontevreden over, bij de eerste update ging het wel een beetje mis vooral facebook was traag
maar na de kleinere updates ging het al meteen beter
is je telefoon misschien te vol of heb je meerdere op de achtergrond werkende app aanstaan ?
ene goeie aanrader is battterydoctor (gratis)
deze is niet alleen voor de accu maar ook om je geheugen op te schonen
en natuurlijk moet je in de instellingen kijken of er app zijn die je uit kan zetten om data van het internet te halen niet alle app hebben een zinnig doel om dat te doen behalve dan datamining voor de bedrijven zelf
op die manier kan je veel snelheid terug halen.
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (2)

Downgraden gaat niet, Apple ondertekent deze release (al heel lang)niet meer….
Ik snap mensen ook niet de upgraden naar het nieuwste iOS, don’t fix it when it ain’t broken… Met elke upgrade is de functie omvang groter en groter, en mensen zijn dan verrast dat hun telefoon trager is geworden… Het is dan net Windows 7 op een pentium4…
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Z512099
9 jaar geleden
+Is een stille wenk om het laatste nieuwe aan te schaffen dat iOs 8 beter aankan en dus sneller is...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja.. haha, Dat is dan jammer! XD
Alsnog bedankt voor je antwoord!
Helaas kan dat nietmeer als je een ssh blobs had gemaakt dan zou je nog kunnen downgraden maar waarschijnelijk is dat bij jullie niet het geval dowgraden is helaas dus nietmeer mogelijk!