Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

moet je een iTunes kaart aanschaffen voor het maken van apple id? Welke ipod is de beste? de nieuwe of oude?

dankje aan de personen die me al verder hebben geholpen heb echt wel veel vragen in verband met de ipod dus weet je meer wat ik moet weten! Zeg het dan dankjewel!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
774

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je moet een credit-card of iTunes Kaart hebben om een Apple ID aan te kunnen maken. (Uiteraard) is de nieuwste iPod beter dan de oudere, anders zou Apple niets meer verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het om een standaard iPod gaat, is de laatste generatie altijd een aanrader omdat je dan de nieuwste hardware bezit. Van de andere kant is de hardware al lang uitontwikkeld, dus ik het ook de vormgeving waar je voor betaald.

Gaat het om de iPod Touch dan is de nieuwste ook de beste, maar ook veruit het duurste. Met de laatste editie is de prijs echt enorm opgedreven en kun je al bijna beter voor een iPad Mini kiezen. Kijken we dus naar prijs/kwaliteit zou ik in het geval van de iPod Touch voor de vorige generatie gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding