Hoe dupliceer ik een foto op mijn iphone 4?

Hoe kan ik een kopie/duplicatie maken van een foto die ik op mijn iPhone heb staan? Ik wil hem namelijk bewerken (niet met een app maar met de bewerk-functie van de iPhone zelf) maar ook het origineel bewaren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar de foto, druk op het scherm zodat de zwarte balken boven en onder weggaan en je de hele foto hebt. Druk dan tegelijk de home-knop en de vergrendel-knop in. Je maakt dan een foto van je scherm en de foto verschijnt in je filmrol.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een scherm opname maken door de aan/uit knop en de home knop tegelijk in te drukken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
u kunt deze foto's ook via iTunes overzetten