welke touchscreen smartphone is het beste?en meest gevoelig?ik bedoel dat je niet te hard hoeft te drukken ,dat hij goed pakt dus

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bijna alle nieuwe smartphones wel.

Mensen kiezen vooral: iPhone / Samsung / HTC / Nokia Lumia
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Apple iphone.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De iPhone 5 zonder twijfel, dit is op dit moment de enige telefoon die gebruikt maakt van de in-cell technologie. Bij een traditioneel scherm heb je een digitizer voor de drukgevoeligheid en het scherm zit daaronder. Bij de iPhone 5 is dit geïntegreerd, je hebt maar één onderdeel waardoor niet alleen de nauwkeurigheid beter is maar ook de kleuren van het scherm mooier zijn. De overige toestellen maken trouwens ook gebruik van een capacitief scherm, deze reageert op hitte, de schermen die jij bedoeld worden bijna niet meer gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iph 4/4s/5 samsung s2/s3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De iPhone.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iPhone 5 helaas...