hoe kan ik C2000 op mijn portofoon krijgen ?

hallo.
Ten eerste graag geen discussies over dat C2000 niet te ontvangen s als particulier enz. enz.
Hoe kan ik C2000 WEL ontvangen op mijn portofoon ?

MVG
Jepper53

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
bamibal
10 jaar geleden
C2000 is niet te ontvangen als particulier enz. enz.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meesterlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is het verder technisch onmogelijk met een reguliere portofoon c2000 signaal te ontvangen. Of mis ik iets.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wacht nog op,
En ten tweede....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zal wel niet komen, nou ja dan:
Door je portofoon om te bouwen naar een C2000 portofoon (ander frequentie bereik). Dan kan je het ontvangen. enz. enz. :)
Dan nog heb je er niks aan want het is versleuteld. :(

Antwoorden (1)

"Geen discussies dat C2000 niet te ontvangen is als particulier?" Hahahaha!
Moet je eens goed luisteren: C2000 is niet te ontvangen als particulier. En ook als niet als niet-particulier. C2000 is (nog) niet te hacken, alle apparatuur moet elke keer opnieuw enabled worden om mee te mogen doen in het netwerk, wat je vraagt kan niet en zal zeer waarschijnlijk nooit kunnen. En P2000 volgend jaar ook. Niet meer te ontvangen als je niet bij een hulpdienst werkt. Einde verhaal.
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En maar goed ook! (Get a life)
Goed antwoord. +1