Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een bb bold gekocht en geen abbo. ik heb whatsapp gedownload maar het kost mij gewoon geld terwijl ik wifi aan heb. wrm kost het mij geld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
817

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Waarschijnlijk gaat jouw internet niet via wifi, dan moet je betalen. Kijk bij instellingen en vink alles uit wat met internet te maken heeft. Zorg dat alleen je wifi aan staat!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beste kathlyn, bij opties ben ik naar mobiel netwerk gegaan.
en er staat:
gegevensservice: ''aan'' of ''uit''.
tijdens roamen: ''aan'' , ''uit'' of ''vragen''.
netwerk modus: ''3G en 2G'' of alleen 2G.
ik weet niet echt wat ik moet doen. bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De service moet je uit zetten ook je roamen op uit. Netwerk kan op 3G of 2G blijven dat maakt niet zoveel uit.
Waarschijnlijk staat internet via je provider nog aan. Als je dan uit je Wi-Fi zone bent gaat hij over op deze verbinding. Alles wat je dan verbruikt gaat van je (prepaid) tegoed af.

Volgens de handleiding van de BB Bold 9700:

1. Klik in het beginscherm op het pictogram Verbindingen beheren.
2. Klik op Opties mobiel netwerk.
3. Voer een van de volgende acties uit:
• Wijzig het veld Gegevensservices als u gegevensservices wilt in- of uitschakelen. (Kies voor uitschakelen)
• Wijzig het veld Tijdens roaming als u gegevensservices tijdens roaming wilt in- of uitschakelen. (Kies voor uitschakelen)
4. Druk op de menutoets.
5. Klik op Opslaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beste lucid, heb je ook de handleiding van een bb bold 900 want die heb ik of is het gwn hetzelfde? bedankt!
Een blackberry is qua menu structuur zo in elkaar gezet dat je beltegoed eraan gaat. Op wifi gaan is vrij ingewikkeld.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je whatsapp gebruikt dan maak je gebruik van internet. Via Wifi is dat gratis maar een Blackberry gaat lastig via Wifi op internet. Ook heb je niet overal wifi ontvangst. Wil je goedkoop internetten via mobiel internet dan is een prepaid simkaart voor je Blackberry een goede optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding