Hoeveel vinkjes ziet de ander wanneer hij/zij een bericht stuurt via whatsapp nadat je deze hebt verwijderd?

Nadat je whatsapp verwijderd van je mobiel blijf je nog wel in de gebruikerslijst staan van een ander.
Wat ik me daarom afvraag is wat er gebeurd wanneer een ander jouw een whatsapp stuurt terwijl jij deze al reeds verwijderd hebt van je eigen mobiele telefoon.
Normaal zie je een vinkje wanneer een bericht verstuurd is, en een tweede vinkje wanneer het ontvangen is door de andere gebruiker.
Ziet een gebruiker alsnog 2 vinkjes wanneer hij/zij iets naar iemand probeert te sturen ondanks diegene zelf geen whatsapp meer heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor zover ik me kan herinneren zie je 1 vinkje staan. Hij is wel verzonden maar de ander kan hem niet ontvangen natuurlijk. Als diegene whatsapp dan weer download krijgt hij de berichten binnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, als jij whatsapp verwijdert heb zie je maar 1 vinkje. 1tje voor versturen en daarna eentje voor ontvangen.