Kun je een zelf ingesproken voicemail bericht wissen?

Ik bedoel, als je iemand anders belt en in hebt gesproken. Als ik google vind ik alleen info over het wissen van je eigen berichten op je eigen telefoon.

7 maanden geleden
1K
Ikhebgeenidee
7 maanden geleden
Lijkt me niet. De voicemail is alleen af te luisteren (en te wissen) door de persoon waarbij de voicemail is ingesproken.
Denk ook dat het technisch lastig is. Als je dan iemand bent, zou eerst gecontroleerd moeten worden of je een voicemail hebt ingesproken. Zo ja, dan de keuze krijgen of je die wilt wissen of wilt afwachten of de ander nu wel opneemt of opnieuw een voicemail in te spreken.

Geef als eerste antwoord