Hoe kan ik de muziek stoppen op mijn Nokia Lumia 520?

Ik kan muziek afspelen op mijn gsm en kan deze op pauze zetten. Ik zou deze ook graag echt kunnen stoppen, want telkens als ik nu aan mijn volume knop kom verschijnt het nummer dat ik op pauze heb staan en kan ik dit terug afspelen. Ik vind dit erg vervelend aangezien ik dit dan misschien per ongeluk opzet zonder dat ik mijn oortjes in heb steken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, dat lukt niet met de standaard mediaspeler.
Ook de applicatie uitzetten met behulp van de terug knop werkt niet.
Mijn advies?
Installeer de App "listen" vanuit de store.
In deze App kan je wel je muziek stoppen.
Sterker nog, deze is ook nog eens prettiger te bedienen dan de standaard app.