Waarom downloadt mijn Samsung Galaxy S4 deze programma's uit zich zelf?

Afgelopen zondag ochtend had hij uit zich zelf die apps geinstaleerd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zijn allemaal Samsung applicaties, is dit niet allemaal standaard? Volgens mij, zodra je je telefoon update/upgrade, gebeurt dit ook. Zal wel ergens aangevinkt staan dat dit bij jou automatisch gaat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zijn inderdaad allemaal standaard apps voor Samsung-smartphones. Dat is dus gewoon normaal. Maak je maar geen zorgen.

Het beste antwoord

Volgensmij zijn dat standaard apps. Als je je telefoon net nieuw hebt, is het volgensmij niet erg. Als je je telefoon al een tijdje hebt, dan zijn het misschien updates
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, dat is heel simpel. Je telefoon gaat mee met de updates die geschikt voor jou telefoon zijn. En sommige zijn verplicht, sommige gaan automatisch, sommige heb je nodig en de andere gaan niet automatisch maar dan handmatig.