Als ik mails verwijderd heb op mijn mobiel zijn ze ook weg bij hotmail. Dit wil ik niet. Hoe verander ik deze instelling?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.3K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je een IMAP-server ingesteld bij je mail. Dat betekent inderdaad dat verwijderen bij de een ook verwijderen bij de ander betekent. Als je dat niet wilt, moet je gebruik maken van de POP-server. Daarmee haal je in feite een kopie van het mailtje naar je telefoon. Als je het vervolgens verwijdert op je telefoon, blijft het wel op de server staan (mist goed ingesteld).
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

- Ga naar je e-mail ontvangst instellingen van je telefoon

- Zoek naar zo iets als 'berichten bewaren op server'

- Zet deze instelling aan

Als het goed is kan je dit allemaal instellen.

Als je dan e-mail ontvangt op je telefoon, bewaart hij een kopie van de e-mail
op de server, en kan je hem bijv. via je computer nog gewoon op hotmail bekijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hiervoor dien je in plaats van via IMAP, via POP3 te gaan verbinden met je mailbox.

POP3 betekent dat al je apparaten hun eigen mailbox erop nahouden, en mail ophalen uit Hotmail.

IMAP betekent dat je één mailbox, beheert via al je apparaten. En dus alles in sync is.