is het verstandig om android 2.1 op mijn HTC magic te zetten?

het toestel is van voor januari 2010 (juni 09)en op de site van HTC staat dat het voor toestellen is van na die periode.

wat zijn de voor's en tegen's?
is het wel verstandig om te doen?

zo ja hoe????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Officieel is voor de magic 2.1 niet uit.
Ik heb op mijn magic openeclair gehad, maar werkte zeer slecht. Cyanogenmod werkt aardig, maar niet zo snel als de normale rom. (Zo voelde het bij mij aan). Cyanogenmod is ook niet volledig 2.1

Er is nog steeds sprake dat er een 2.1 update voor de magic komt. Deze zal geoptimaliseert zijn voor de magic en over the air updates blijf je houden. Ook hoef je dan niet te rooten, want wanneer het rooten misgaat heb je een dure baksteen, je kan dan geen aanspraak meer maken op garantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een bezoek aan www.xda-developers.com zal uw ogen doen openen. Voor alles van HTC en nog meer staat er allerlei ROM's en software en tips om je telefoon te tweaken. Search is your friend... :)

Ik gebruik vooral het forum...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover ik weet is het vrijwel altijd in je voordeel om adroid te upgraden naar 2.1 Hier zijn namelijk veel nieuwe toepassingen op mogelijk, en veel fouten ten opzichte van eerdere versies uitgehaald. Ik gebruik zelf ook android 2.1 op mijn HTC Desire, en ik las dat het wordt aangeraden om voor de HTC Google Nexus One een uprade naar Android 2.1 toe te passen