Waardoor wordt mijn Huawei Ascend g300 zo warm en wat kan ik hier aan doen?

Ik heb een Huawei Ascend G300 en mijn telefoon wordt warm van zichzelf(alle applicaties zijn afgesloten) en telkens als ik iets wil doen op mijn telefoon gaat hij door de warmte de knoppen(waarmee je opties krijg, naar home gaat en terug gaat) indrukken of iets in die richting waardoor ik dus maar heel weinig met mijn telefoon kan doen. Ook heeft mijn telefoon een rare vlek gekregen net na ik het scherm had laten maken bij een reparateur(misschien is dit van belang). Wat zorgt ervoor dat mijn telefoon zo warm wordt en wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk licht je telefoon op een hele warme plek (dat had ik tenminste)
Als je de telefoon op een koudere plek legt dan is het als het goed is voldoende