Hoe werkt Bluetooth voor Iphone 3Gs?

Als ik bij instellingen Algemeen Bluetooth aanzet gaat hij apparaten zoeken.
Hij vind ze wel, maar als ik er op 1 klik doet hij het nooit!
Hoe kan je Bluetooth instellingen veranderen zoals je naam en apparaten koppelen, en hoe stuur je een mp3 bestandje of foto naar een ander?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt niks versturen via bluetooth met een Apple product. Wel kun je met een bluetooth headset muziek luisteren. Je kunt wél bestanden versturen via sommige apps (via bluetooth).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met een iPhone is het niet mogelijk om naar andere (niet Iphones) data te sturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vreemd eigenlijk he.. Dat dat nietkan! Ik heb problemen zelfs met t koppelen met mijn Tomtom met mijn iphone 4s.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Foto's en mp3 bestanden kun je niet zonder een app. versturen.
Er zijn verschillende gratis te downloaden bluetooth verzend apps. in de appstore.