Waarom doet de functie "laatst gezien" op mijn iphone4s het plotseling niet meer?

Ik heb niets gewijzigd en er was ook geen update.
Wie helpt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Is bij mij ook, zal wel soort van storing zijn!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vaak gebeurt door een slechte internet verbinding. Wat soms ook gebeurt is dat je bij 1 of 2 contacten niet kan zien waarneer ze voor het laatst zijn gezien en bij de rest van je contacten wel. Dat zal inderdaad een soort bug zijn ( iets wat niet goed werkt in een app ) en dan moet je de laatste update downloaden of wachten op de volgende.