Mijn whatsapp loopt 12-07-12 af. Daarna moet ik betalen voor de app. Is het dan echt zo dat 'whatsapp stopt' op mijn telefoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja. Anders staat dat er niet.

Koop een Android telefoon dan is Whatsapp altijd gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eenmalig 80 cent betalen is goedkoper dan compleet nieuwe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook bij Android is Whatsapp maar een jaar gratis. En nee, zolang je niet update zal Whatsapp het gewoon blijven doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samantha heeft gelijk.
Na een jaar moet je op een android toestel ook betalen ($ 1,99 voor 1 jaar - dus vanaf dat moment zul je ieder jaar moeten betalen, denk ik).
Nee, zolang je Whatsapp niet update zal hij het gewoon blijven doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat zo?
Dan schakel ik 'automatisch updaten' tegen die tijd uit :)
Maar krijg je dan niet allerlei irritante reclame tussen je berichten door, weet je dat misschien ook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, hij zal het gewoon blijven doen zoals hij nu doet. Dus gewoon alle opties met betrekking tot berichten sturen, geen reclame. Het enige is dat de versie van Whatsapp niet up-to-date zal zijn, maar dat moet geen problemen geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1,99 bij android maar niet iedereen heeft een creditcard.