Waarom trilt mijn Samsung Galaxy S4 bij elke letter die ik typ?

Wanneer ik een tekst typ trilt mijn toestel bij elke letter die ik intyp en dan ineens stopt dat trillen soms eventjes om daarna terug over te gaan op trillen. Ik heb alle instellingen grondig doorzocht maar niks helpt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Het staat gewoon bij de instellingen, ik heb even gekeken (S2)

Voor een samsung met andriod:
- instellingen
- taal en toetsenbord
- druk op "wieltje" achter Samsung-toetsenbord
- Geavanceerd
Daar zie je de optie Trillen bij toetsaanslag

Eventueel Swype druk op het wieltje en dan Voorkeuren, bij mij is de optie Tril bij toetsindruk inactief.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks!

Andere antwoorden (2)

Dit kan je aanpassen bij instellingen als je dit vervelend vindt. instellingen>toetsenbord
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ga naar instellingen > taal en invoer
Hier zie je meerdere toetsenborden staan. klik op het schijf paneeltje achter het toetsenbord dat je gebruikt (bij mijn sony is dat de xperia toetsenbord) daar zie je onderaan staan "geluid en trillen" hier kun je het trillen aan passen of uit zetten

Toegevoegd na 1 minuut:
schijf = schuif