Kan ik de ene simkaart activeren, en op een ander moment de andere?

Ik wil met het uitgaan mijn BLackberry gebruiken als toestel. In het ''normale'' leven heb ik een iPhone, en daarin zit een andere simkaart dan in een Blackberry. In mijn Blackberry zit nog wel de simkaart die ik gebruikte voor mijn iPhone. Toen ik mijn iPhone kreeg, kreeg ik ook een nieuwe simkaart die ik via de t-mobile site moest acctiveren. dat heb ik gedaan, en dat ging allemaal heel makkelijk. Kan ik nu de simkaart die in mijn Blackberry zit weer activeren, om bij een avondje stappen te gebruiken, en de volgende dag de simkaart van mijn iPhone activeren, zonder dat er schade aan een van de toestellen is ? Zo ja, hoe moet dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee dat zal niet gaan lukken, je oude simkaart is niet meer actief. Je kunt wel bij de t-mobile shop een duo simkaart kopen. Krijg je 2 simkaarten en ben je op beide toestellen bereikbaar met het zelfde nummer. Kijk anders even op de website van t-mobile voor meer info.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is deze oplossing misschien iets voor je ?
als voorbeeld
misschien zijn er nog wel meer oplossingen ?
capthavoc