Wel verbonden met het netwerk maar kan er geen gebruik van maken. Hoe kan dit?

Kan op mijn werk wel verbinding maken met het netwerk maar bij de verbinding komt te staan: "herinnerd". Hierdoor kan ik geen gebruik maken van deze verbinding.
Op andere locaties heb ik geen probleem.
Ik heb een Samsung Galaxy Ace Plus.
Collega’s hebben geen probleem

Toegevoegd na 34 minuten:
Netwerk vergeten en opnieuw instellen helpt niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens het netwerk vergeten en dan opnieuw instellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je wellicht een keer een beveiligingscertificaat geweigerd tijdens het opzetten van de verbinding?

Antwoorden (1)

Wat je kan proberen:
- Accu er even uithalen en er weer indoen
- Wifi (op het toestel) even uitschakelen en weer inschakelen
- Router resetten, dus even uitzetten en weer aanzetten