kun je in de schulden staan met beltegoed?

Kan er als je bijv. Geen beltegoed meer hebt en je gaat op internet beltegoed vanaf gaan zodat je in de - staat? (Dat dat dan de volgende keer als je opwaardeerd er vanaf word gehaald)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik weet niet of dit verschilt per telefoon/provider maar bij mij houd internet ermee op als mijn beltegoed op is. dus dan kan ik niet in de min staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mijn provider (Simyo) kun je zodra je tegoed nul euro is je gesprek afmaken, maar je tegoed wordt dan negatief (in de min dus) als je opwaardeert (bijv. je staat €2 in de min en je koopt €10 tegoed bij, heb je nog maar €8 beltegoed.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok bedankt, staat er dan ook als je naar het beltegoed "belt" dat je in de min staat?