Wat zijn de voor en nadelen van een Samsung Galaxy S Plus?

Ik ga misschien de Samsung galaxy s plus kopen alleen weten jullie misschien wat de voor en nadelen zijn ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had de gewone galaxy s maar die was wel erg traag.

Antwoorden (3)

Er is denk ik genoeg informatie over de Samsung Galaxy S Plus te vinden bij de consumentenbond. Zie bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Consumentenbond weet het altijd he.
Mijn dochter en ik hebben deze allebei, wij kunnen geen nadelen bedenken. Echt supertelefoon waar je een hoop mee kunt doen. Zelfs bellen:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aanvulling op het karige bericht van de consumenten enkele eigen ervaringen aangezien ik de Galaxy S (niet plus) heb gehad en nu de Galaxy s2 heb.

Voordelen:

Android OS (veel mogelijkheden en applicaties en games kun je installeren)
Super AMLOD scherm (goede beeldkwaliteit. tekst is goed leesbaar en kleuren zijn mooi)
Prijs (stuk goedkoper dan s2, welke ik zelf nu heb)
Accu (ten opzichte van de normale galaxy s een betere sterkere accu)

Nadelen:
Zoals bij elke smartphone moet je ook bij deze de batterij zowat 1-2 dagelijks opladen

Android kan ingewikkeld zijn in gebruik (door de vele mogelijkehden en opties, kun je soms door de bomen het bos niet meer zien)

Aangezien er over enkele maanden/weken ( precieze datum onbekend bij mij) de samsung galaxy S3 uitkomt of iets waat daarop lijkt kun je ook nog even wachten en de galaxy s2 kopen op dat moment. Deze zal aannemelijk dan flink in prijs zakken en is stukken beter dan de S plus. Groter en beter scherm/Sneller/Flitser enzovoorts.

De prijs van de s2 ligt nu 100 euro boven de S plus en tegen die tijd zal die denk ik op het zelfde niveau liggen.
Ik ben zelf te spreken over de galaxy s2.