Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is 10 MB internet per maand voor de HTC ChaCha genoeg ?

nogsteeds bezig om info te krijgen overde Chacha . overweeg om de telefoon te kopen en dan een simkaart van Simpel erin te doen. de vraag is dus of 10 MB permaand genoeg is voor deze smartphone . alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
730
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er aan wat je er mee wilt gaan doen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Is opzich wel heel weinig. Als je al een paar plaatjes/websites laadt ben je er al overheen... Gaat het alleen om chatten met msn etc, zal het krap worden. Ik zou op zijn minst 100 nemen met zo'n telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet doen als ik jou was, het is echt ontzettend weinig. Ik zit bv altijd op hyves, facebook twitter en vaak gewoon op het internet. Ik ben er binnen een dag ofzo al overheen!!!
Maar als je gewoon afentoe wat wilt kijken op internet is het genoeg, maar ik zou voor meer gaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee zeker niet, om bijbetalen te voorkomen neem een gig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan wat je doet maar 10 mb is heel weinig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook een htc chacha en ik heb 1 gb internet per maand (1000 MB) en ik erger me dood aan de hoeveelheid, vorige maand zat ik eroverheen binnen 20 dagen (maar dat was omdat ik heel veel op youtube zat en dat is niet handig xd) hier is een internetverbruikslijst in het engels.
ken “typical” values as provided by O2:

500MB corresponds to…

1GB corresponds to… Basic webpages (mainly text) 5,000 10,000 Rich webpages (with multimedia, e.g. BBC) 1,500 3,000

Basic e-mails 500,000 1,000,000 Rich e-mails (with attachments) 1,000 2,000

Downloading/streaming music 100 songs 200 songs Downloading/streaming video 1 hour 2 hour Listening to online radio 8 hours 16 hours.

Eventueel is het niet zo slim om youtube te kijken op je mobiel want 2-3 uur youtube is al 1 gb (1000 mb dus). Dus ik vindt dat 10 mb veel te weinig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding