Hoe kan ik mijn nieuwe T-Mobile simkaart activeren zónder gebruik te maken van sms?

Ik heb een nieuw abbonnement onder een andere naam/e-mailadres afgesloten bij T-Mobile. Mijn eerste telefoon/simkaart kon ik met mijn bestaande account activeren en alles via de mail doen.

Met mijn tweede lukt mij dit niet, omdat ik een nieuw account heb moeten aanmaken. Hiervoor krijg ik een sms met een wachtwoord van de provider zelf waarmee ik kan inloggen en mijn wachtwoord kan veranderen. Maar dit gaat NIET als de simkaart nog niet geactiveerd is! Bij T-Mobile zeiden ze dat het eenvoudig kan via het internet maar raar genoeg wil het mij niet lukken...

*Mijn abonnement gaat de volgende maand in, maar ik zou gewoon mijn huidige pakket moeten kunnen gebruiken met de nieuwe simkaart, want dat kon ook mijn andere telefoon van vorige week.


Wie kan mij hierbij helpen? Zou het zeeer op prijs stellen! :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Om een My T-Mobile-account aan te kunnen maken, heb je een actief T-Mobile 06-nummer nodig. Neem contact op met de klantenservice van T-Mobile. De klantenservice kan direct jouw simkaart activeren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100