Sorry maar nergens onder de 200 had ik gevonden bij Apple zelf (als je credit card hebt) maar 219 geloof ik bij t-mobile waar ik het heb laten doen kosten het 335,70
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb in de VS meegemaakt dat het scherm van mijn collega gewoon gratis werd vervangen in de Apple Store. Ik weet niet of ze dat in Nederland ook doen. Maar niet geschoten is altijd mis. Pleeg even een belletje, zou ik zeggen. Je moet er wel voor naar Amsterdam.

Verder heb je verschillende telefoonreparateurs die het voor je kunnen doen. Ik heb zelf ooit slechts 100 Euro hoeven te betalen voor mijn iPhone 4. Maar ik hoor van anderen prijzen die richting de 170 Euro gaan. In dat geval zou ik gewoon langs de officiële weg gaan en het door Apple zelf laten doen als dat maar 200 kost.