hoe kan ik android games kopen via belkrediet?

als ik met mijn samsung galaxy s advance in de play store ben en ik wil een game kopen (bijvoorbeeld van 0.75 cent) dan kan ik alleen maar betalen via creditkaart, is het ook mogelijk om te betalen zodat het van je belkrediet af gaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

nee, android apps kunnen alleen via creditcard, operator billing of debit card worden gekocht.

een debit card (prepaid creditcard) is wellicht het handigst

https://www.3vcard.nl/

je maakt dan geld over op de card en betaald vooraf.

voor de verdere betaalmogelijkheden gloort er hoop aan de horizon.

"Google gaat betaalmethoden Play Store uitbreiden
16-08-2012 - Google gaat binnenkort waarschijnlijk nieuwe betaalmethoden introduceren in de Google Play Store. Op dit moment kunnen betalingen alleen via creditcard of via operator billing plaatsvinden.

Door: Tim Wijkman - Google introduceert binnenkort waarschijnlijk nieuwe betaalmethoden om applicaties en multimedia af te rekenen in de Google Play Store, de applicatie- en multimedia downloadwinkel voor het Android besturingssysteem. Op dit moment kunnen gebruikers van Android smartphones applicaties en multimedia alleen afrekenen via de creditcard. Daarnaast ondersteunt de Google Play Store in sommige landen het zogenaamde 'operator billing' waarbij aankopen worden afgerekend via de telefoonrekening van de provider.

Omdat Operator Billing niet in alle landen wordt ondersteund en het gebruik van creditcards buiten de Verenigde Staten aanzienlijk lager ligt, introduceert Google binnenkort waarschijnlijk de mogelijkheid om te betalen via prepaid tegoedbonnen. Google volgt daarmee het voorbeeld van Apple die reeds iTunes kraskaarten verkoopt via verkooppunten waar ook beltegoed voor mobiele telefoons verkocht wordt. Naast de toevoeging van prepaid tegoedbonnen gaat Google waarschijnlijk ook cadeaukaarten en cadeau-couponnummers ondersteunen. Op die manier wordt het ook mogelijk om tegoed aan anderen cadeau te doen.

Google heeft de nieuwe betaalmethoden nog niet officieel geïntroduceerd of bevestigd, maar nieuwe code in de nieuwste versie van de Google Play Store verwijst naar de nieuwe betaalmethoden, zo ontdekte Android Police."

http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=7392
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tegenwoordig kan het alleen met creditcard en binnenkort (of zelfs nu al) ook met een cadeaubon, die je uiteraard ook voor jezelf kunt kopen.