Hoe haal ik het geluidsmenutje van me openings scherm van mijn iPhone 5s?

Sinds vandaag doet me mobiel raar, ik heb dit nooit eerder gehad en zo ver ik weet ook niet ingesteld. Is er een manier hoe ik dit weg kan halen en gewoon de tijd groot in beeld zien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een druk op de home-knop.
Wil het nog steeds niet weg gaan dan, moet je de apps sluiten (2x home button) en dan alles weg vegen, het kan namelijk zijn dat er nog een media player aan staat.

Mocht het zo zijn dat een van de bovenstaande tips niet helpen, dan zou ik het toestel even uitschakelen.

Succes nog