Kan een heel klein beetje schuurmiddel Je SmartPhone bechadigen?

Dit is gebeurt op mijn werk, toen ik het een klein beetje op mijn broek morste.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Op je broek morste en toen?

Het beste antwoord

Ja, dat kan.
Maar dat ligt helemaal aan jezelf.
Als je dat kleine beetje op de bovenkant laat liggen en je gaat er de hele tijd met je vingers in wrijven zul je het mooi fijn gaan schuren en de boven kant goed lelijk maken.
Echter als je het het er zo goed mogelijk afblaast en daarna met een doek aveegt zal er niets gebeuren.

Je hebt dus keus, hoe mooi wil je het hebben

Toegevoegd na 1 uur:
aveegt moet natuurlijk afveegt zijn, vinger waarschijnlijk uitgegleden, maar lijkt wel beetje raar