hoe kan je instellen dat als je je telefoon niet oppakt automatisch een ander nummer belt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Amadea
9 jaar geleden
Automatisch doorverbinden heet dat. Maar hoe het gaat verschilt per telefoontoestel. Dus zoek even in jouw handleiding op hoe je het doet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat Amadea zei.
En anders (als je er echt niet uitkomt) zul je even het type telefoon door moeten geven.

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je vraag over een mobieltje gaat.

Waarschijnlijk doet je telefoon al wat je vraagt: wanneer jij niet opneemt, dan schakelt hij door naar je voicemail. Je voicemail is technisch niets anders dan gewoon een ander telefoonnummer.

Door dit nummer aan te passen belt je telefoon niet langer naar je voicemail-box, maar naar het door jou opgegeven nummer.
Dit stel je in ergens bij instellingen en dan naar doorschakelen en dan naar de voicemail of iets in de trend van "doorschakelen bij niet opnemen"

Let op dat je het oude nummer (dat van je voicemail-box) even noteert voordat je het overschrijft zodat je altijd terug kan naar je voicemail !